Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Σας ευχαριστώ όλους, δεν ξεχωρίζω κανέναν, συνεχίζω την προσφορά μου προς όλους

Λαέ της Πιερίας, φίλοι και φίλες,
Ως υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με υποψήφιο περιφερειάρχη τον κ. Γιάννη Ιωαννίδη, θέλω, με το τέλος της διαδικασίας των Περιφερειακών εκλογών, να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για την προεκλογική σας διαδρομή και τον καλό αγώνα που οδήγησαν  στην επιτυχία των επιλογών σας.

Με την άμεμπτη δημοκρατική συμπεριφορά σας, σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας των εκλογών αυτών, αποδείξαμε ότι στην Πιερία μας χαρακτηρίζουν τα δημοκρατικά ιδεώδη και με αυτά περιφρουρούμε τη δημοκρατία, τους θεσμούς της και όλες τις διαδικασίες της.
Η προσωπική μου επιθυμία να προσφέρω στο τόπο μου από τη θέση του αντιπεριφερειάρχη ήταν επιλογή συνειδητή, με προοπτικές επιτυχιών στο Νομό Πιερίας και αίσθημα βαθύτατης ευθύνης.
Επιτυχίες που υποσχεθήκαμε με τους εκλεκτούς μου συμβούλους, οι απόψεις που ενστερνιστήκαμε, τα σχέδια που καταστρώσαμε, όλα μαζί συμμετείχαν στον ωραίο αγώνα με αλληλοσεβασμό, αίσθημα ευθύνης και συνοχή.
Συγχαρητήρια επίσης στους συνεργάτες μου για τον όγκο και την ποιότητα της δουλειάς τους.
Συγχαίρω τον κ. Απόστολο Τζιτζικώστα  και του εύχομαι επιτυχία στο έργο του.
Η ιδιαιτερότητα των συνδυασμών που διεκδικούσαν σήμερα τη νίκη, δεύτερη Κυριακή, η διαδικασία και η συγκυρία των υποστηρικτών τους, έφεραν το τελικό αποτέλεσμα, που έχει απλή εξήγηση και είναι κατανοητό σε εμένα.
«Είναι σεβαστή η θέληση του Πιερικού Λαού»
Υπόσχομαι ότι με την κοινοβουλευτική μου ιδιότητα και δράση θα συνεχίσω να συνδράμω σε ότι αναπτυξιακό αφορά στον Τόπου μου.

«Σας ευχαριστώ όλους, δεν ξεχωρίζω κανέναν, συνεχίζω την προσφορά μου προς όλους».